Mitsubishi axe

Mitsubishi Lancer

Evo 4,5,6,7,8

Pret: 630 euro

Arbore cu came Newman Cams – Mitsubishi Lancer Evo 4, 5, 6, 7, 8


Veți vedea că fiecare arbore cu came are un număr de piesă și un număr de fază, vă rugăm să verificați în imaginea specificației numărul de piesă „Nr. piesă” potrivit nevoilor dvs. pentru a selecta dintre opțiunile de achiziție. Numărul piesei desemnează marca și modelul/durata de viață a supapei de admisie a arborelui cu came / arborelui cu came de admisie și dacă profilul arborelui cu came este hidraulic. Fazele de la 1 la 5 vă vor ajuta să selectați arborele cu came care îndeplinește cerințele dumneavoastră.

Faza 1 (PH1) ARBORE CU CAME RUTIER

Acesta este un arbore cu came care ar fi utilizat pentru utilizarea pe șosea și va funcționa de obicei cu un carburator standard sau un sistem de injecție și poate fi instalat fără echipament suplimentar de reglare. Este conceput pentru utilizarea în oraș și va avea o bifare lină și îi va da un impuls de putere în gama medie inferioară. Modificările ulterioare ale motorului vor crește performanța acestei came.

Faza 2 (PH2) ARBORE CU CAME RUTIER RAPID

Acesta este un arbore cu came pentru a crește gama medie de motoare și este proiectat pentru o utilizare lină în curse și unde șoferul necesită o creștere a puterii în gama medie, fără a suferi pierderi prea mari de putere în gama joasă. Bifarea va fi mai grea decât un motor standard. Este posibil ca sistemul de alimentare cu combustibil să trebuiască modificat, iar cama va funcționa optim, cu modificări ale chiulasei, ale sistemului de admisie / evacuare și, eventual, ale sistemului de management.

Faza 3 (PH3) RALIU RAPID PE ȘOSEA

Acest tip de arbore cu came este într-adevăr limita pentru utilizarea normală a drumului. Aceasta va necesita modificări ale sistemului de alimentare cu combustibil și ale gestionării. Va avea o pierdere notabilă de putere redusă, iar bifarea va fi grea. Pentru utilizarea în competiții, unde puterea în gama medie este importantă, și utilizarea pe șosea, unde este necesară puterea maximă.

Faza 4 (PH4) CURSA DE SPRINT A RALIULUI PE ASFALT

Acest arbore cu came este destinat exclusiv utilizării în competiții și poate fi considerat o camă de curse. Ar putea fi folosit pe drum, dar nu ar fi potrivit pentru utilizarea în trafic. Va avea o bifă foarte puternică și va exista o pierdere notabilă de putere sub 3500 rpm. Utilizarea sa principală este pentru o camă de curse de cuplu, care oferă o creștere puternică a puterii în gama superioară de putere, dar are totuși capacitatea de a călca pe accelerație sub 5000 RPM și de a porni curat. Aceasta va necesita modificări ale sistemului de injecție / carburator, chiulasei și sistemului de evacuare prin inducție.

Faza 5 (PH5) ARBORE CU CAME FULL RACE

Numai pentru utilizarea în curse. Nu este potrivit pentru utilizare pe șosea sau raliu. Putere redusă sub 5000 RPM. Nu va avea practic ralanti și va necesita carburator / injecție, evacuare / inducție. Modificări ale chiulasei și gestionarea motorului.

 

Componente suplimentare: Dacă sunteți interesat de oricare dintre componentele suplimentare disponibile în lista de mai sus, vă rugăm să ne contactați.

Material: Arborele cu came este fabricat din fontă răcită. Acesta este cel mai bun material pentru arborii cu came, deoarece are caracteristici de uzură mult superioare oricărui alt material.

Fierul răcit este fontă de gradul 17 cu 1% crom. Când arborele cu came este turnat în turnare, matrițele de oțel prelucrate în formă de lob cu came sunt încorporate în matriță. Când fierul este turnat, acesta se întărește foarte repede (cunoscut sub numele de răcire), determinând materialul lobului cu came să formeze o matrice de carbură (acest material va tăia sticla) în lobul camei. Acest material este extrem de rezistent la frecare și este singurul material care produce arbori cu came OHC performanți în cantitate.

Verificări de bază ale informațiilor.

1. Verificați dacă numărul camerei este marcat de impactul camerei și se potrivește cu camera pe care ați comandat-o.

2. Verificați dacă camera este identică cu camera pe care o înlocuiți, cu excepția profilului lobului camei.

3. După instalarea arborelui cu came, verificați dacă arcurile supapei nu sunt blocate. Acestea trebuie să aibă o distanță minimă de 0,75 mm între bobine. Dacă sunt atașate la bobină, va trebui să tăiați garniturile arcurilor supapei sau să atașați gulere extinse ale supapei,
dacă sunt disponibile.

4. Dacă instalați arcuri care nu sunt furnizate de Newman Cams, verificați greutatea supapei la ridicarea maximă. Ca ghid aproximativ, următoarele taxe se vor aplica în lire sterline pe parcursul
vieții

Ghid nominal pentru ratele de greutate în kilograme de vârf cu camă de ridicare completă

Motoare non-hidraulice de până la 2 litri cu 4 cilindri cu 8 supape Până la 7000 RPM Presiune completă de ridicare 160 lbs Până la 10000 RPM Presiune completă de ridicare 200 lbs

Motoare cu 4 cilindri, 8 supape, până la mai mult de 2 litri nehidraulice Până la 6000 RPM Presiune completă de ridicare 160 lbs Până la 8500 RPM Presiune completă de ridicare 200 lbs

Motoare cu 4 cilindri 8 x supape OHC de până la 2 litri hidraulice Până la 7000 RPM Presiune completă de ridicare 160 lbs Până la 8000 RPM Presiune completă de ridicare 170 lbs

4 cilindri 8 x supape OHC Motoare cu tijă mai mult de 2 litri hidraulic Până la 7000 RPM Presiune completă de ridicare 160 lbs Până la 8000 RPM Presiune completă de ridicare 180 lbs

Motoare OHC cu 4 cilindri și 16 supape de până la 1,6 litri nehidraulice Până la 8000 RPM Presiune completă de ridicare 120 lbs Până
la 10000 RPM Presiune completă de ridicare 160 lbs

Motoare OHC cu 4 cilindri, 16 supape de până la 1,6 până la 2 litri nehidraulice Până la 8000 RPM Presiune completă de ridicare 160 lbs Până
la 10000 RPM Presiune completă de ridicare 180 lbs

Acestea sunt doar un ghid de bază, deoarece greutatea exactă depinde de profilul și greutatea angrenajului supapei.

Majoritatea arcurilor de supapă standard instalate de producătorul original vor funcționa pe arborii cu came Ph1/2/3.

Deoarece sunt proiectate cu o durată de viață mai mare de 200.000 de mile, acestea sunt de obicei supraevaluate cu 25%. În plus, atunci când liftul cu came crește, crește și viteza arcului, deoarece arcul este comprimat. Deci, ceea ce are o presiune totală de ridicare de 140 de kilograme atunci când ridicarea a fost mărită cu 2 mm, presiunea nasului va crește în funcție de arc la aproximativ 160 de kilograme.

INFO / Oferte si Comenzi

Va rugam sa sunati sau trimiteti e-mail cu datele autoturismului pe care se va monta.

e-mail: office@clubrally.ro

0757 162 154

0
    0
    Cosul tau
    Cosul tau este golIntoarcete la magazin
    Scroll to Top